=>> read me!
=>> read me!



=>> read me!

  Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 



  Links
   gabi
   martin
   karün
   huhni



http://myblog.de/leeeaaa

Gratis bloggen bei
myblog.de





na jut, wird mal wieda zeit f?r an neuen eintrag!
schule geht ma imma noch am orsch...jetz sogar noch mehr als vorher weil i check z.b. in chemie noch weniger als nix! die zeit nach da schule is seltsam irgendwie.
manchmal ur lustig und so...aba manchmal zaht sie alles ur (fast so wie PUP).
in letzta zeit denk ich mehr nach als sonst, so schauts aus!
was aba net ob das eha gut oda schlecht is, aba wird scho nix passiern*g*
jedenfalls hab i grad a ziemlich sehr sch?nes&lustiges wochenende hinter mir.
freitag a kleine "party" beim alex...das motto bleibt geheim*g* jedenfalls im entfernteren sinne war es eine party zum dank an den lieben gott weil das wetter heuer doch net sooooo schlimm war wie mas zerst bef?rchtet ham und das hat sich f?r einiges als sehr positiv erwiesen*g*
bin gspannt wer si da jetz durchcheckt
samstag war dann wieda mal party beim alex . recht fl?ssig sag i nur*g*
und eigentlich wars uuuuuur leiwand, hab i zumindest gfunden, hab mi recht gut unterhalten jedenfalls
die 2 hermanns ham uns jedoch schon als ersta verlassen (=> eingschlafen) und wen wunderts , die 2 s?ufer san ?brig bliebn und no ins "schames" gfahrn ...nat?rlich inkognito *g*
war aba lustig
baba bussal
10.10.04 22:02


warum is da blog blau?

warum is die banane krumm?
13.10.04 17:03


also
jetz is ma grad was eingfalln!
und zwar, dass da al?x und ich irgendwie org sind, weeeeiiil unser wochenende schaut mittlerweile so aus, dass ma samstag mittag imma sooooooooo viel essn bis ma uns nachha beide nimma bewegen k?nnen und den ganzen nachmittag schlafen wolln, und am samstag am abend sauf ma uns dann so an dass uns den ganzen sonntag schlecht is ( mindestens bis 17:00 uhr halt) und ma net amal liegen k?nnen *g*
sind dann imma ?u?erst erfolgreiche tage! aba i finds supa*g*
baba bussal
17.10.04 12:43





Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung